Lær konfliktpyramidens hemmeligheder at kende!
En arbejdsplads uden uenigheder hører til sjældenhederne.
Uenigheder behøver ikke at føre til konflikter og dårligt psykisk arbejdsmiljø. Men det kræver, at ledere og medarbejdere ved, hvordan de kan håndtere deres uenigheder på en god måde. Dette er ofte svært, når først konflikten er i gang. Derfor har vi lavet en værktøjskasse om konflikthåndtering med inspiration og gode råd.
-
Hvad er en konflikt og hvorfor opstår den?
-
Konfliktpyramidens 6 trin
-
Gode råd til arbejdspladsen når der skal forebygges
-
Konflikter med borgere eller kunder
Du kan downloade værktøjskassen her:
Værktøjskasse om konflikthåndtering (PDF)
Gratis minikonferencer om mobning med film, foredrag og teater
Har du tilmeldt dig minikonference om mobning d. 11. eller 13. oktober?.
Tilmelding kan ske her:
Forebyggelse af mobning på arbejdspladsen
Følger du os på facebook eller LinkedIn?
Her er der bl.a. mulighed for at stille spørgsmål til kolleger fra andre arbejdspladser og specialister i arbejdsmiljø og udveksle erfaringer og viden om forebyggelse.
Facebook:
Besøg vores Facebook her.
Linkedin:
Besøg vores Linkedin her.
|