Nyhedsbrev top  
 

Nyhedsbrev: Arbejdsmiljøguide til nye ledere

1. marts 2017

 
 

Arbejdsmiljøguide til nye ledere

 

Der kan være meget at forholde sig til som ny leder. Ikke mindst, når det gælder arbejdsmiljøet.

 

For at hjælpe nye ledere med at få et hurtigt overblik over deres ansvar og pligter, kan I benytte temasiden “Guide til et godt arbejdsmiljø”.

 

Temasiden beskriver, hvad man som leder skal gøre for at leve op til Arbejdsmiljøloven, herunder:

 

  • Organisere samarbejdet om arbejdsmiljøet.

  • Afholde en årlig arbejdsmiljødrøftelse.

  • Udarbejde arbejdspladsbrugsanvisninger (APV

  • Tage hånd om det fysiske og psykiske arbejdsmiljø

 

Guiden findes i forskellige versioner, alt efter branche. Start derfor med at finde din branche og klik videre herfra.

 

Læs mere her:

bar-service.dk/leder

 

 

 

Følger du os på facebook eller LinkedIn?

 

Her er der bl.a. mulighed for at stille spørgsmål til kolleger fra andre arbejdspladser og specialister i arbejdsmiljø og udveksle erfaringer og viden om forebyggelse.

 

Facebook:

Besøg vores Facebook her.

 

Linkedin:

Besøg vores Linkedin her.

 

 

 

Læs mere:

bar-service.dk/leder